Warning: Declaration of ET_Theme_Builder_Woocommerce_Product_Variable_Placeholder::get_available_variations() should be compatible with WC_Product_Variable::get_available_variations($return = 'array') in /home/nov31104/public_html/prolife.co.il/wp-content/themes/Divi/includes/builder/frontend-builder/theme-builder/WoocommerceProductVariablePlaceholder.php on line 8
חוגי סטודיו בהרצליה - פרולייף הרצליה - אורח חיים בריא | שיקום לב | פיזיותרפיה | מרפאת כאב | רפואת ספורט | חוות דעת מומחה
077-3508500

חוגי סטודיו בהרצליה

בפרולייף, לב העיר הרצליה, בן גוריון 2, טלפון: 077-3508500

בחדר כושר אישי ואינטימי בהרצליה מתקיימים חוגי התעמלות בסטודיו ( עד 8 מתאמנים בקבוצה ). מקום קטן… שיפור גדול. זהו למעשה אימון אישי בקבוצה קטנה כשמאמן עובר מאחד לשני, מתקן את התנועות ומסייע לשיפור הפונקציונלי הנדרש על פי מטרת החוג..

הצוות המקצועי כולל רופא, פיזיולוג מומחה במאמץ, דיאטנית ומאמני כושר מקצועיים ומנוסים בתחומי בריאות שונים.

חוגי פיזיותרפיה למניעת כאבים, צוואר, כתפיים, גב תחתון.

עם פיזיותרפיסטית מומחית בטיפולי מניעת כאבי מפרקים

חוג לחיזוק רצפת האגן

חוג התעמלות בונה עצם ומניעת אוסטאופרוסיס

חוג TRX

חוג סטודיו לנשים בהריון ולאחר לידה

על אף שיש הסכמה גורפת לגבי חשיבות הפעילות הגופנית בתקופת הריון ולאחר הלידה, יש לזכור שמערכות הגוף והאיברים השונים חווים שינויים מתמידים בתקופה זו. שינויים אלה מצריכים ידע והבנה בהפעלת הגוף. יש יתרון בבניית תוכנית לפעילות גופנית על ידי צוות מומחה בבריאות כגון רופא ספורט, פיזיולוג מומחה במאמץ וביציבה ומאמן מוסמך בוגר וינגייט. במקרה הצורך, ניתן לקבל גם יעוץ של דיאטנית קלינית.

חוג התעמלות ממוקד לנשים בהריון ולאחר לידה, נותן מענה לצרכים הגופניים, התזונתיים והנפשיים בתקופה בה הגוף עובר שינויים הורמונאליים ומבניים. הטיפול בשרירי הבטן, בלורדוזה הגבית, בגידים וברצועות, מאפשר לכל אישה בהריון או לאחר הריון לשמור על הגבולות הפיזיולוגיים שלה ( משקל, יציבה, אחוז שומן, חוזק שרירי, מטבוליזם) בטווח הנדרש מבחינה גופנית.

הפעילות הגופנית בזמן הריון ולאחריו הינה בטוחה לאמא ולתינוק. כל משתתפת עוברת בדיקה על ידי פיזיולוג וזאת על מנת לוודא שהפעילות מועילה ובטוחה.

המחקרים מציינים שיפור במצב התפקודי בתקופת ההכנה ללידה ולאחריה.

השיעור בהכנה ללידה – השיעור בתקופת ההריון מתמקד בהפחתת עומסים מאזורים שונים בגוף על רקע העליה במשקל ( ביחוד גב תחתון ), הגורמים הרגשת כבדות וכאבי גב. כמו כן ניתן לשלב את תרגילי הסטודיו עם פעילות אירובית לשריפת קלוריות למניעת השמנה ( להבדיל מעלייה במשקל ) מעבר לנדרש. התרגול המשותף עם נשים הרות אחרות מאפשרת סביבה ספורטיבית תומכת לקראת הלידה.

השיעור לאחר הלידה – השיעור לאחר הלידה יתמקד בפעילות לחיזוק שרירי הבטן, עיצוב וחיטוב אזורים עליהם מועל עומס יתר כתוצאה מנשיאת התינוק ( גב תחתון וחגורת כתפיים ). בשלב זה יש לעסוק בפעילות אירובית לשריפת שומנים, ליציבה נכונה, לשיפור טווח התנועה ולהפגת מתחים ולחץ נפשי.

החוג מתבצע פעמיים בשבוע בסטודיו בקבוצה קטנה של עד 8 נשים – זהו למעשה אימון אישי בקבוצה קטנה. החוג מועבר על ידי מאמנת כושר מוסמכת עם התמחות בטיפוח היציבה.

והכל בפיקוח רפואי של רופא ופיזיולוג מומחה במאמץ.

בנוסף לחוג המתקיים פעמיים בשבוע ניתן להוסיף בתשלום מופחת פעילות על מכשור אירובי ( מסילה, אופניים, חתירה או אליפטיקל ) לשריפת שומנים והרזייה.

 

חוג התעמלות בריאותית לנשים

חוג ברמת עצימות קלה עד בינונית לשיפור רוב מרכיבי הכושר הגופני ( חיזוק שרירי, גמישות ויציבה ). מתאים למטרות בריאותיות ואיכות חיים.

חוג התעמלות לנשים בכל גיל לשיפור גמישות, יציבה, חיזוק וחיטוב הגוף. החוגים בסטודיו ע"י מאמנת כושר מוסמכת שהתמחתה בתרגילי כושר על מזרן ובאימון נשים.

 השיעור כולל חימום כללי למפרקי הגוף בעמידה, פעילות אירובית בסטודיו, תרגילים לחיזוק שרירי וחיטוב ( כולל תרגילי בטן ) ותרגול גמישות ומתיחות.

 השיעור מומלץ למתחילים בכל גיל ולבעלי כושר בינוני. החוג מתאים לאנשים המעוניינים לשפר את הבריאות ואיכות החיים בהיבט הרחב, על ידי תרגול כל מרכיבי הכושר הגופני.

 בנוסף לחוג המתקיים פעמיים בשבוע ניתן להוסיף פעילות על מכשור אירובי ( מסילה, אופניים, חתירה או אליפטיקל ) לשריפת שומנים והרזייה.

חוג פילאטיס

פילאטיס ( קרויה על שם ז'וזף פילאטיס – ממציא השיטה ) נועדה במקור לשיקום פצועים במלחת העולם הראשונה. כיום השיטה מתורגלת למטרות חיזוק שרירי, שליטה בנשימה, שיפור יציבה ( תרגילים רבים עוברים דרך מרכז הגוף לחיזוק שרירי בטן וטיפוח היציבה ), גמישות ושיפור טווח התנועה.

 התרגול בפילאטיס נעשה על ידי תנועות ארוכות ואיטיות על מנת להאריך ולחזק את השריר בו זמנית. לנשימה ולריכוז בזמן התרגול ערך עליון וזאת בשל הצורך לעבוד רק על אותם השרירים שאותם רוצים לתרגל.

השיטה מאפשרת לטפל בבעיות אורטופדיות ( כמו בפיזיוטרפיה ) בתנוחות שונות: ישיבה, שכיבה כשהעקרון החשוב הוא עבודה איטית עם תנועה ללא כאב, במטרה לייצב שרירים וגידים התומכים במפרק עליו פועלים.

השיטה מתאימה לגברים ונשים כאחד והיא יעילה במיוחד להארכת שרירים קצרים תוך כדי חיזוק וגמישות. שני המינים עשויים לשפר את היציבה, חיזוק שרירי הבטן והארכת שרירי הגב. השיטה בטוחה ואחוז הפציעות קטן מבכל תרגול גופני אחר.

הפעילות במרכז מתבצעת פעמיים בשבוע בקבוצה קטנה.

בנוסף לחוג המתקיים פעמיים בשבוע ניתן להוסיף בתשלום מופחת פעילות על מכשור אירובי ( מסילה, אופניים, חתירה או אליפטיקל ) לשריפת שומנים והרזייה.

  

חוג יוגה

שעורי יוגה למתחילים ומתקדמים מתבצעים בקבוצות קטנות. תוצאות היוגה הן שינוי פנימי בחשיבה ובהרגשה. בעזרת יוגה ניתן לחשוב בבהירות, להרגיש טוב ולפעול בקלות וזאת באמצעות תרגול לחיזוק, להרפיה ולשליטה דרך מודעות ונשימה.

 ביוגה יש מספר שיטות תרגול כשבכל שיטה מתרגלים תנוחות ( אסאנות ) זהות כשהשוני ביניהן הוא בקצב התרגול, סדר התרגול ודגשים מסוימים. הטכניקה השכיחה והמוכרת היא אשטנגה, שבה התרגול דינמי ברמות שונות, עם תנוחות המשלבות נשימה שמטרתן שחרור חסימות באנרגיה.

התרגול מתבצע בקבוצה קטנה והוא מתאים למתרגלים חדשים ובעלי ידע בינוני בתחום. הקבוצה הקטנה מאפשרת לכל אדם להיכנס לתחום בהדרגה ובקצב שלו. כל אחד יכול לווסת את קצב התרגול והמאמן יוכל לסייע לכל אחד להגיע לרמת דיוק אופטימלית בביצוע התרגיל. יש להקשיב לגוף ולהיות מאוזן בין זמני התרגול וההרפיה. קצב ההתקדמות הוא אישי ואין צורך להשוות את הביצוע עם אחרים. המאמן מסייע לכל אדם להגיע לרמת איזון טובה וההתמדה בתרגול היא החשובה ביותר.

בנוסף לחוג המתקיים פעמיים בשבוע ניתן להוסיף בתשלום מופחת פעילות על מכשור אירובי ( מסילה, אופניים, חתירה או אליפטיקל ) לשריפת שומנים והרזייה.

שיפור גדול במחיר קטן…

מסובסד ב 50% ללקוחות כללית מושלם

בהנחה לחברי שאר קופות החולים

 

לפרטים: פרולייף, בן גוריון 2 הרצליה, 077-3508500

שינוי גודל גופנים
ניגודיות