077-3508500

1. במקרים הבאים אין להתחיל בפעילות גופנית:
    כשהדופק 120 פעימות לדקה או יותר.
    בלחץ הדם סיסטולי מעל 200 מ"מ כספית או מתחת ל- 90 מ"מ כספית.
    כשלחץ הדם הדיאסטולי מעל 110 מ"מ כספית.
    כשההרגשה הכללית לא טובה, בעייפות חריגה, במצב של חום או דלקת
    כשריכוז הסוכר בדם גבוה מ 300 מ"ג לדציליטר.

2. יש להפסיק כל מאמץ עם הופעת הסימפטומים הבאים: חוסר יכולת להתמיד במאמץ, כאבים בחזה,קוצר נשימה, חולשה, תופעה חריגה שהופיע במאמץ.
3. אין לעלות על מכשיר ללא פיקוח של מדריך. יש לעלות על המכשיר בזהירות ולהתחיל את הפעילות בהדרגה תוך בדיקה שלא נגרם נזק לאיבר בגוף. יש לבצע את כל התרגילים בצורה נוחה וללא כאב בכל טווח התנועה.

4. אימון גופני אירובי יש להתחיל עם 5 דקות חימום ולסיימו עם 5 דקות התאוששות במאמץ בעצימות קלה.

5. יש לפעול ע"פ דופק המטרה שנקבע לך.יש להתייחס להרגשה האישית בזמן האימון.          אין לעבור את עוצמת מאמץ 13 –  מתחיל להיות קשה !

6. חולה סוכרת חייבים להקפיד לאכול שעה עד שלוש שעות לפני הפעילות הגופנית ולוודא שרמת הסוכר היא בטווח של
    100    – 250 מ"ג/ דציליטר.  
    חשוב לנטר את רמת הסוכר בתחילת היום.

7. יש לשתות שתי כוסות מים (400 מ"ל) לפני ומייד אחרי הפעילות האירובית.
8. יש להקפיד לצרוך לפני כל פעילות בין 30 ל- 40 גרם פחמימות ו-10 גרם חלבון   
    לדוגמא: מעדן יופלה במתיקות מעודנת או מעדן מוזלי או שתי פרוסות לחם חיטה מלאה מרוחות בגבינה עד 5%.

9. יש לדווח לצוות על כל שינוי במצב הרפואי ועל הרגשה חריגה בזמן הפעילות.

10. שיתוף הפעולה שלך הכרחי להשגת התוצאות הרצויות. בהצלחה !!!